DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Soustředění Léto

Soustředění

Den první...

Při cestě vlakem si dívky začaly budovat tým. Hrály hry, chovaly se vzorně, nenastal jediný problém. Dívky byly tak natěšené, že otázka "kdy už tam budeme" padala každých pět minut...Trenér si chvílemi připadal jako Shrek :-). Po příjezdu si holky vylosovaly kdo s kým bude spát a nastěhovaly se do pokojů. Po vybalení děvčata radostně nasedla na kola a jela za safety carem vedoucího na oběd do místa tréninku. Po obědě jsme se přesunuli na hřiště, kde se holky převlékly a vrhli jsme se na trénink. Počasí bylo úžasné a holky makaly jako o život...Po treninku jsme se vratili do chaty a rozdělali oheň. Tedy spíš trenér alias "starý zálesák" se snažil ho rozdělat...Ale nakonec se povedlo a holky opékaly buřty a hlavně jablka, posléze i chleba. Po opékačce se hrály aktivity a pak se holky celkem ochotně odebraly na kutě a v deset již všechny spaly. Čehož jsme s trenérem využili k vypití jednoho piva, což nás zmohlo taky :-)

Den druhý....

Druhý den začal budíčkem a denní služba (Terka a Anetka) začaly chystat snídani. Ukuchtily všem kakao, připravili švédský stůl a všichni jsme se na terase nasnídali. Pak se holky ošplouchly, vyčistily kly, převlékly se na kola a vyrazily na ranní 4km tůru na hřiště. Po převlečení začal trénink, kdy jsme trénovali start na míč, první dotyk a další fotbalové dovednosti. K obědu bylo výborné rizito, ale tento názor nesdílela zdaleka všechna děvčata. Jenže po obědě byl čokoládový dort a tak chtě nechtě všechny větší část rizota požily, aby mohly dostat dortík:-) Po obědě jsme hráli fotbálek 4 na 4, vedoucí a tréňa v bráně. Fotbálek nebyl na výsledek, ale na pilování herních činností s výkladem při hře. Jelikož byl od pěti na místním stadionu plánován mač, skončili jsme v 15.30 a po sprše odjeli na chatu. Tam jsme holky překvapili výletem k rybníku a hromadým koupáním:-) Byly nadšené a po hodině jsme vyrazili do chaty grilovat. Děvčata před večeří s tréňou opět hrála aktivity a pak se vrhla na krůtí šmakuládu. Jelikož neměly dost, daly si skoro všechny ještě krkovičku a šly hrát na schovku, což jim vydrželo až do tmy. V půl desáty jsme je začali zahánět do koupelny a na pokoje. Chvílli se ještě z pokojů ozýval lomoz, ale po desáté veškerý hluk ustal a holky vytuhly. Já vydržel o půl hodiny déle, jen tréňa byl hrdina a Fantozziho dokoukal. Ale byl na mne hodný, vzbudil mne na konci a vyprávěl mi konec :-)

Den třetí....

Dnešní den jsme zahájili opět snídaní venku. Službu v kuchyni má Anička a Eliška. Holky po ránu pijí nejraději kakao a povětšinou snídají kakaové lupínky s mlékem. Naše spotřeba mléka tak dosahuje rekordních hodnot :-) Po snídani holky čekal opět přesun na kolech do Kunžaku na hřiště. Holky utvořili super partu, ve které se vzájemně podporují a tak Kačka půjčila na dnešek své kolo Anetce, která si chtěla jízdu s holkami také vyzkoušet. Je skvělé jak se holky vzájemně podporují a dokazují, že jsou již teď ten správný tým!!!! Máme z toho s trenérem opravdu dobrý pocit. Dopoledne při tréninku holky opět pilovaly techniku a fotbalové dovednosti a já sháněl potraviny v Jindřichově Hradci, došlo nám téměř vše :-). Po sprše jsme vyrazili na oběd, byl kuřecí plátek s bramborem a téměř všichni si pochutnali, jen Bára frflala, ale nakonec to snědla. Po obědě jsme zjistili, že je takové vedro, že i mouchy chodí pěšky a přemýšleli, zda vůbec budeme trénovat. Nakonec jsme dali malý fotbálek na boso 3 na 3 s jedním střídajícím hráčem. V půl čtvrtý jsme to zabalili, zbaštili melouna a vyrazili na chatu. Tam holky hrály na schovku a pak vyrazily s tréňou k rybníku. Po návratu se vyhlásili vítězové některých disciplín z předchozích soutěží, Míša a Anička vyhrály střeleckou soutěž, Terka pak petang hraný nohama s fotbalovým míčem, který jsme nazvali foottang:-) K večeři bylo kuře cacciatore s rýží a holky to zbouchaly všechno a bez námitek. Pak si ještě hrály společně a nyní už všechny chrní. Nám už se víka klíží také a brzy to zapíchneme :-)

Den čtvrtý....

Dnes ráno se ke službě propracovaly Bára a Kačka. Při snídańi jako obvykle padla celá mlékárna a vyrazili jsme dříve, neb se čekal déšť. Ten skutečně přišel asi pět minut poté, co holky dojely na hřiště. Nicméně během půl hodiny (což stačilo holkám tak akorát na převlečení) déšť ustal a mohli jsme začít trénovat. Tréňa je dopoledne nešetřil, neb počasí bylo pro zátěžový trénink ideální a holky makaly jako o život. K obědu dnes byly těstoviny s rajčatovou omáčkou, se kterými nikdo překvapivě problém neměl. Po zmrzlině jsme mazali zpět na hřiště a jen co jsme tam dorazili, začalo opět pršet. Nicméně déšť opět ustal po cca půl hodině a začalo se trénovat. A za odměnu se od 16.00 hrál fotbálek. Na hřišti jsme skončili před pátou a odjeli do chaty. K večeři bylo lečo, což ne každý nesl s libostí nicméně vidina mejdanu po večeři všechny donutila tu krmi spocívat. Pak jsme holkám udělali diskotéku (s DJ Terezou), dětským šáněm a různými nezdravými pochutinami:-) Myslím, že všichni sousedi pochopili po třetí hymně Slavie, že sparťani tu asi nejsou ubytováni....Spát šly holky s malými protesty asi ve čtvrt na 11 a teď už držím stráž jen já, neb i trenér vytuhl :-) Holky už si poslední večery mnohdy stýskají, takže se na vás zítra určitě moc těší. Takže v 18.21 na nádraží Vršovice nashle.

Den pátý....

Dnes vstávaly holky o hodinu dříve, abychom stihli zabalit ještě před odjezdem na hřiště. Službu na dnešek vyfasovaly Agi a Míša. Po spotřebování hektolitru mléka jsem je vypráskal s chaty na hřiště a vrhl se na úklid. Honza s nimi zatím dnešní den pojal ve znamení sportovních soutěží a tak holky soutěžily v těchto dispciplínách: footgolf, footling, vzdálenost plácou, footgolf II, střelba, dovednostní soutěž na čas. Pořadí po vyhodnocení všech soutěží bylo toto: 1. Agi 2. Kačka 3. Anet po rozstřelu s Aničkou. Teď už holky baští oběd, čeká je ještě vyhlášení výsledků (ony zatím pořadí neznají) a pak šup na nádraží. Tímto se s vámi rodiči loučíme a těšíme se , že si své hady převezmete v 18.21 na nádražísmiley